افزایش تولید فولاد در جهان
نوشته شده توسط : hamiransteel

طبق جدید ترین آمار و اطلاعاتی که از سوی انجمن جهانی فولاد به دست آمده است، اخیرا اعلام شده که تولید جهانی فولاد 5% افزایش داشته است و در ماه آوریل به تناژ 142 میلیون و 100 هزار تن  به ثبت رسیده است. همچنین لازم به ذکر است که امسال، در 4 ماه نخست اول سال شاهد افزایش تولید فولاد 5 درصدی بوده ایم و همچنین میران تناژ فولاد تولید شده در حدود 550 میلیون و 500 هزار تن به ثبت رسیده است. به گزارش حامیران، انجمن جهانی فولاد که یک سازمان 50 ساله می باشد، در طی گزارشات ارسالی خود اعلام کرده: در حال حاضر نیمی از فولاد جهان توسط چین تولید می شود که در آوریل 4.9 درصد افزایش رشد سالانه داشته است و در سه ماه  اوب سال نیز میانگین رشد آن حدود 4.6 درصد بوده است.

این سازمان منتظر است تا در آینده ای نزدیک شاهد کاهش فعالیت ساخت و ساز در چین باشد زیرا اخیرا دولت چین اعلام کرده در صدد آرام کردن حباب مسکن است. با توجه به مواردی که ذکر شد، کپیتال اکونومیک اعلام کرده به نظر می رسد که اوج تولید فولاد چین در ماه آوریل امسال بوده زیرا کاهش ساخت و ساز بر بازار فولاد اثر منفی دارد. البته باید این موضوع هم را در نظر گرفت که بالا بودن مصرف قراضه در چین یک خبر بد و هشداریی جدی برای بازار سنگ آهن تلقی می شود. باید این نکته را در نظر گرفت که مصرف قراضه فولاد سازان چینی از 9 درصد به 15 رشد داشته است که این امر بیانگر این است که 70 میلیون تن سنگ آهن جایگزین شده است. قابل ذکر است قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد وارداتی در چین امسال بیش از 20 درصد افت داشته که به دلیل نگرانی از مازاد عرضه در این بازار است.

برخی از محصولات فروش شرکت حامیران: فولاد سردکار - فولاد گرمکار - فولاد تندبر - فولاد پلاستیک - فولاد خشکه هوایی - فولاد بهلر - فولاد SPK - فولاد MO 40 - فولاد VCN 150 فولاد 44 33 - ورق CK 45





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: